Reklamační řád / Podmínky vrácení zboží

Reklamační řád / Podmínky vrácení zboží

Ve společnosti EchoLink je spokojenost zákazníků naší prioritou. Pokud nejste s produktem spokojeni, seznamte se s našimi podmínkami vrácení níže.


1. Podmínky vrácení

  • Produkt musí být v původním obalu, nepoužitý a ve stavu vhodném k dalšímu prodeji.

  • Žádost o vrácení musí být podána do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky.

  • Po schválení žádosti musí být produkt zaslán na uvedenou adresu.

  • Náklady na dopravu hradí zákazník, není-li uvedeno jinak.

  • Po naskenování QR kódu v balení již není možné produkt vrátit.


2. Proces vrácení

  • Žádost o vrácení: Zašlete žádost na e-mail: info@echolink.cz nebo nás kontaktujte přes WhatsApp na čísle +40 759 085 932.

  • Schválení a odeslání: Po schválení vraťte produkt na uvedenou adresu. Produkt musí být vrácen v původním obalu, nepoužitý a se všemi doplňky.

  • Kontrola: Po obdržení zásilky bude produkt zkontrolován a žádost zpracována. Tento proces může trvat 7–10 pracovních dnů od doručení balíku.


3. Vrácení peněz

  • Po schválení vrácení bude refundace provedena stejným platebním způsobem, který byl použit při nákupu.

  • Zpracování vrácení peněz může trvat 7–10 pracovních dnů po potvrzení přijetí.

  • Poštovné není vratné. Náklady na zpětné zaslání produktu nese zákazník.


4. Kontakt

Pro jakékoli dotazy týkající se naší politiky vrácení zboží nás můžete kontaktovat:

Adresa:
Strada Lalelelor nr. 24, ap. 5Sector 3
București, 032141 Rumunsko

E-mail: info@echolink.cz
Telefon / WhatsApp: +40 759 085 932